FAQs

FAQ CEREBRUM

1. Τι είναι το CEREBRUM;
Το Ψηφιακό Σύστημα CEREBRUM μέσω των σύγχρονων εργαλείων του δίνει τη δυνατότητα εξ' αποστάσεως παρακολούθησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σεμιναρίων, μαγνητοσκοπημένων και Live streaming συνεδρίων από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Το I.R.T.E.A. θα αναπτύξει συνεργασίες με Δημόσιους, Ιδιωτικούς Φορείς και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις για τη δημιουργία και την παροχή υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας του CEREBRUM.
Η πλατφόρμα θα επιτρέπει σε κάθε χρήστη από οποιοδήποτε χώρα και περιοχή να έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες της καταργώντας τους γεωγραφικούς, φυλετικούς, κοινωνικούς και οικονομικούς περιορισμούς. Δημιουργώντας έτσι μια ψηφιακή κοινότητα εκπαίδευσης που προωθεί και εστιάζει στις Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης βασισμένη στη διάδραση των χρηστών μέσω των ομαδικών εργασιών, των συζητήσεων και τη δημιουργία νέων πρωτοβουλιών.


2. Τι απαιτείται για την εγγραφή μου;
Για να πραγματοποιήσει ένας νέος χρήστης εγγραφή στην πλατφόρμα CEREBRUM, απαιτείται η συμπλήρωση των προσωπικών του στοιχείων (όνομα, επώνυμο, e-mail, τηλέφωνο), ο καθορισμός ενός προσωπικού κωδικού πρόσβασης, καθώς και η ανάγνωση των όρων χρήσης της πλατφόρμας. Τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών θα είναι ορατά μόνο στους ίδιους.


3. Πόσο κοστίζει η εγγραφή στην πλατφόρμα CEREBRUM;
Η εγγραφή στην πλατφόρμα CEREBRUM είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η είσοδος σε e-courses, συνέδρια on demand και Live Streaming ανάλογα με την πολιτική που ακολουθούν μπορεί να χρεώνονται ή όχι.


4. Πώς μπορώ να μάθω με ποιο τρόπο να κάνω την εγγραφή μου βήμα-βήμα;
Ο χρήστης μπορεί να βρει το εγχειρίδιο που εξηγεί βήμα-βήμα με ποιο τρόπο θα πρέπει να πραγματοποιήσει την εγγραφή του πατώντας εδώ. Αν οι απορίες του χρήστη δεν καλυφθούν από το εγχειρίδιο χρήσης, μπορεί να επικοινωνήσουν με το Help-Desk του CEREBRUM στο (+30) 213 0250217.


5. Πώς γνωρίζω αν έχω πραγματοποιήσει επιτυχώς την εγγραφή μου;
Αμέσως μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της εγγραφής νέου χρήστη, θα αποσταλεί αυτομάτως e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που εκείνος δήλωσε, επιβεβαιώνοντας την εγγραφή του. Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν παραλάβει το επιβεβαιωτικό e-mail και δεν μπορεί να εισέλθει στο σύστημα συμπληρώνοντας το e-mail και τον κωδικό του, θα πρέπει να επαναλάβει ξανά τη διαδικασία εγγραφής. Αν εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πρόβλημα, τότε μπορεί να απευθυνθεί στο Help-Desk του CEREBRUM στο τηλέφωνο (+30) 213 0250217.


6. Πού μπορώ να βρω τους όρους χρήσης που αναφέρονται κατά την εγγραφή.
Μπορείτε να βρείτε και να διαβάσετε τους όρους χρήσης πριν πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας, αλλά και μετά το πέρας αυτής εδώ.


7. Θα πρέπει να κάνω κάποια αίτηση για να παρακολουθήσω τα συνέδρια και τις διαλέξεις που παρέχει το CEREBRUM;
Το υλικό που προσφέρει το CEREBRUM είναι διαθέσιμό on-demand, δηλαδή ο καθένας μπορεί να το παρακολουθήσει τη στιγμή που εκείνος επιθυμεί, επιλέγοντας απλώς το πρόγραμμα που τον ενδιαφέρει στο χρονικό διάστημα που του δίνεται διαθεσιμότητα, εφόσον έχουν εκπληρωθεί οι διαδικασίες εάν η επιλογή της υπηρεσίας έχει κάποια χρέωση.
Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η υπηρεσία live streaming, η οποία προσφέρει στο χρήστη τη δυνατότητα να παρακολουθήσει συνέδριο ή μία ομιλία που τον ενδιαφέρει σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή μόνο τη στιγμή που αυτό/ή λαμβάνει χώρα.


8. Θα ενημερώνομαι για τα Live streaming προγράμματα;
Ναι. Ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για τα προγράμματα, τα συνέδρια και τις ομιλίες που θα μεταδοθούν σε πραγματικό χρόνο, τόσο από τη στήλη των ειδοποιήσεων, όσο και επισκεπτόμενος το ημερολόγιο, όπου θα καταγράφονται όλα τα προγραμματισμένα συνέδρια.


9. Μετά την παρακολούθηση των συνεδρίων θα λαμβάνω κάποιο πιστοποιητικό;
Ναι. Αμέσως μετά την περάτωση του συνεδρίου ή του εκπαιδευτικού προγράμματος, ο χρήστης θα συμπληρώνει ένα test -σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα (SCORM, AICC, Tin Can API, ψηφιακά τεστ, multiple choice ερωτήσεις, διαδραστικά παραδείγματα και άλλα)-το οποίο θα βασίζεται στο υλικό που μόλις παρακολούθησε. Με την επιτυχή συμπλήρωσή του, ο χρήστης θα μπορεί να αποθηκεύσει και να εκτυπώσει την Πιστοποίηση/Βεβαίωση Παρακολούθησης του συνεδρίου ή της διάλεξης.


10. Αν δεν συμπληρώσω το test, θα παραλάβω το πιστοποιητικό μου;
Όχι. Ο χρήστης θα παραλαμβάνει την Πιστοποίηση/Βεβαίωση Παρακολούθησης μόνο αφού ολοκληρώσει επιτυχώς το Test, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα (SCORM, AICC, Tin Can API, ψηφιακά τεστ, multiple choice ερωτήσεις, διαδραστικά παραδείγματα και άλλα).


11. Θα έχω τη δυνατότητα να διακόψω την παρακολούθηση ενός κύκλου σεμιναρίων ή μιας ομιλίας;
Ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να διακόψει την παρακολούθηση ενός κύκλου σεμιναρίων, μιας εκπαίδευσης, μιας ομιλίας κλπ. Στην περίπτωση αυτή, βέβαια, δεν θα έχει το δικαίωμα να αποκτήσει την Πιστοποίηση/ Βεβαίωση Παρακολούθησης.


12. Θα έχω τη δυνατότητα να επικοινωνώ με τους εισηγητές των προγραμμάτων και των συνεδρίων;
Οι χρήστες της πλατφόρμας θα έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν τόσο με τους εκάστοτε εισηγητές των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των ομιλητών, όσο και με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες μέσω της επιλογής «Συζήτηση» που εμφανίζεται στα αριστερά της οθόνης.